Tracks, v. 35 2009

Trackslistan, 30/8 2009:
01. "21 Guns", Green Day
02. "Celebration", Madonna
03. "LoveGame", Lady GaGa
04. "Hela livet var ett disco", Markus Krunegård
05. "The Girl and the Robot", Röyksopp [feat. Robyn] 
06. "Not Fair", Lily Allen 
07. "Bulletproof", La Roux
08. "Dancing the Whole Way Home", Miss Li
09. "As You Die", Takida
10. "Get Mama a House", Teddybears
11. "Gloria", Mando Diao
12. "We Die Only Once (and for Such a Long Time)", Moneybrother
13. "Laughing With", Regina Spektor
14. "Back to the 80's", Aqua
15. "Halleluja!", [ingenting]
16. "Knock You Down", Keri Hilson [feat. Kanye West & Ne-Yo]
17. "Crying Lightning", Arctic Monkeys
18. "I Know You Want Me (Calle Ocho)", Pitbull
19. "Evacuate the Dancefloor", Cascada
20. "Casey, Hold on", Marit Bergman
Utmanare
"Already Gone", Kelly Clarkson
"Jag skrattar idag", Ison & Fille
"Straight Through My Heart", Backstreet Boys
"Mama Do (Uh Oh, Uh Oh)", Pixie Lott
"Ambitions", Donkeyboy
"We are Golden", Mika
"The Only Ones", Melody Club, bubblare
"Goodbye", Kristinia DeBarge, bubblare
"Sexy Bitch", David Guetta [feat. Akon], bubblare
"Dom hade mycket att säga", Andreas Grega 
"Uprising", Muse
"Run This Town", Jay-Z, Rihanna & Kanye West
"Jag får liksom ingen ordning", Lars Winnerbäck

Mina val:
"The Girl and the Robot", Röyksopp [feat. Robyn]
"Get Mama a House", Teddybears
"Halleluja!", [ingenting]
"Uprising", Muse
"Jag får liksom ingen ordning", Lars Winnerbäck


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0