Tracks, v. 36 2009

Trackslistan, 5/9 2009:
01. "21 Guns", Green Day
02. "Hela livet var ett disco", Markus Krunegård
03. "Jag får liksom ingen ordning", Lars Winnerbäck
04. "Not Fair", Lily Allen
05. "The Girl and the Robot", Röyksopp [feat. Robyn]
06. "Dancing the Whole Way Home", Miss Li
07. "Celebration", Madonna
08. "LoveGame", Lady GaGa
09. "Laughing With", Regina Spektor
10. "As You Die", Takida
11. "We are Golden", Mika
12. "Gloria", Mando Diao
13. "Bulletproof", La Roux
14. "Back to the 80's", Aqua
15. "Casey, Hold on", Marit Bergman
16. "Halleluja!", [ingenting]
17. "Uprising", Muse
18. "Get Mama a House", Teddybears
19. "Sexy Bitch", David Guetta [feat. Akon]
20. "Evacuate the Dancefloor", Cascada
Utmanare
"Come Into the Night", Velvet
"Funny Little World", Alexander Rybak
"Standing Strong", Sarah Dawn Finer
"Song Away", Hockey
"Lisztomania", Phoenix
"Grounded", Style of Eye
"Million Dollar Bill", Whitney Houston
"Already Gone", Kelly Clarkson, bubblare 
"Jag skrattar idag", Ison & Fille, bubblare
"Run This Town", Jay-Z, Rihanna & Kanye West, bubblare
"Straight Through My Heart", Backstreet Boys, bubblare
"Keep on Dreaming", Heat
"OK baby, det är dags att vi ska vinna allt", Simon Norrsveden
"Songbird", Theodor Jensen
"Love Has Left the Room", A Camp
"Don't Bring Flowers", Erik Hassle

Mina val:
"Jag får liksom ingen ordning", Lars Winnerbäck
"Halleluja!", [ingenting]
"Uprising", Muse
"Lisztomania", Phoenix
"Songbird", Theodor Jensen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0